Latest quotes | Random quotes | Vote! | Latest comments | Add quote

Quotes about you've got what what it takes

Ann Landers

Class has a sense of humor. It knows that a good laugh is the best lubricant for oiling the machinery of human relations. Class never makes excuses. It takes its lumps and learns from past mistakes. Class bespeaks an aristocracy unrelated to ancestors or money. Some extremely wealthy people have no class at all, while others who are struggling to make ends meet are loaded with it. Class is real. You can't fake it. Class never tries to build itself up by tearing others down. Class is already up and need not attempt to look better by making others look worse. Everyone is comfortable with the person who has class because he is comfortable with himself. If you have class, you've got it made. If you don't have class, no matter what else you have, it won't make up for it.

quote by Report problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Loverboy Remix

Yeah
Yeah (Oh)
Candy sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G

(Ah) Uh huh uh huh baby
(Ah) Uh huh uh huh baby
(Ah) Uh huh uh huh baby
(Whooooooooooooooo)
I wanna
I wanna
I wanna
I wanna
I need a
I need a
I need a
I need a
A lover
A lover
A lover

[...] Read more

song performed by Mariah Carey from GlitterReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Believe

No matter how hard I try
You keep pushing me aside
And I can't break through
There's no talking to you
It's so sad that you're leaving
It takes time to believe it
But after all is said and done
You're gonna be the lonely one

Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough
Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough

What am I supposed to do
Sit around and wait for you
Well I can't do that
And there's no turning back

[...] Read more

song performed by CherReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Do You Need

[1st Rap]
Peter gunz you know that cat with the rolex
from the BX pushin the GS Lex yes
playas still all him Lex
cuz he's flea X
any borough in the montero
headed to Queens on the triboro
you see my shortie in the QB
spend some QT with my cutie
do my duty on the booty
and only you see me
up in the dark room sexin
with Tyrese and the cd

You make me happy
and I know that it's true
there's somthin bout the things you do
takes all my cares away
makes me sacrifice
everything I want in life

[...] Read more

song performed by Tyrese from TyreseReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Ender Will Save Us All

It's just like you to contest
you wear it like a label on your breast
don't you see what this takes of me?
A certain callousness complies
with your charm and in your pride
a hopeful look draped in despise.

I want to give you
whatever you need.
What is it you need?
Is it what I need?
I want to give you
whatever you need.
What is is you need?
Is it within me?

It's hard to explain how I am getting by
on so little from you.
It's hard to believe that I would let myself
get so wrapped in you.

[...] Read more

song performed by Dashboard Confessional from The Swiss Army RomanceReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Fever

I'be been bitten by the bug and I am coming down with oh
Something that can't be cured
There aint a doctor in this town who is more qualified than you
Yeah to be so adored

So tell me what do you prescribe for these symptoms
A heart beating faster and work is a disaster
I'm lovesick when you're not around
Check me over
When strong hands and healing
I'm dancing on the ceiling

Fever sure has got me good
What you do when fever takes hold
I can't help but need this drug
Don't you feel the fever like I do
Feel the fever

I am ready for the news so tell me straight
Hey doctor just what do you diagnose

[...] Read more

song performed by Kylie Minogue from FeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Girls Of Summer

When winter hush turns summer pink
In half the time it takes to blink
But it all depends on what'choo think
About the girls of summer

When all you think of all day long
Is a pretty face inside a song
With a thought like that you can't go wrong
About the girls of summer

Oh yeah... (Do you know... everybody knows now)

Some girls are all about it
Some girls they love to let it fly
Some girls can't live without it
Some girls are born to make you cry

Over and over again

My favorite thing that drives me wild

[...] Read more

song performed by AerosmithReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Giving Up On Love

these past few weeks
I've been confused
sometimes I wonder if
I'm better off alone.

you fall in love
then break your heart.
you fall in love again
its never ending.

I used to have this friend
who took his fiance
to see billy idol
a couple weeks before
their wedding day.
the chick got backstage
and left my friend outside.
next day he called
from a hotel
asking for a ride.

[...] Read more

song performed by Ataris from End Is ForeverReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Love Shot

Here we are now face to face
Gonna make it very clear
'Cause I don't have time to waste
If your heart is insincere
Tonight is gonna be the night
Tell ya how its gonna be
Gonna give my love to you
If you give it back to me
That's the way I planned it
Thats our destiny
It only takes a minute to come and go with me
Ain't no doubt about it
I'm so into you
Tell you just what I'm gonna do

Chorus
Hit you with my love shot
Tell me can ya handle this or is it too hot?
Only gonna take one kiss to show what I've got
'Cause I won't stop

[...] Read more

song performed by Mandy Moore from So RealReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Loverboy

(Ah) My girl
Got a new boyfriend
Yeah
Yeah (Oh)
K-I-S-S-I-N-G

(Ah) Uh huh uh huh baby
(Ah) Uh huh uh huh baby
(Ah) Uh huh uh huh baby
(Whooooooooooooooo)
I wanna
I wanna
I wanna
I wanna
I need a
I need a
I need a
I need a
A lover
A lover

[...] Read more

song performed by Mariah Carey from GlitterReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share
 

<< < Page 1 >

Search


Recent searches | Top searches