Latest quotes | Random quotes | Vote! | Latest comments | Submit quote

Just that working with Clint again is like coming home.

quote by Report problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Related quotes

Lubie

I said I, I left my wife and child (Lubie come back home),
I said i, i left my wife and child (lubie come back home),
And lord my conscience is about to drive me wild (Lubie come back home),
And lord my conscience is about to drive me wild (lubie come back home),
A little voice inside my head goes on and on (Lubie come back home),
A little voice inside my head goes on and on (lubie come back home),
Said Lubie Lubie you better go back home.
Said lubie lubie you better go back home.
I said I, I thought I'd make it by myself (Lubie come back home),
I said i, i thought i'd make it by myself (lubie come back home),
And now my baby she got my heart dropped on a shelf (Lubie come back home),
And now my baby she got my heart dropped on a shelf (lubie come back home),
I said I, I still you're my baby now (Lubie come back home),
I said i, i still you're my baby now (lubie come back home),
Said Lubie Lubie you better go back home.
Said lubie lubie you better go back home.
You better go on home (Lubie come back home),
You better go on home (lubie come back home),
I said yeah Lubie go on home (Lubie come back home),
I said yeah lubie go on home (lubie come back home),
I said you better go home girl,
I said you better go home girl,
Ah yeah you go home.
Ah yeah you go home.
Go on home home home home home home,
Go on home home home home home home,
Yeah Lubie go on home home home home home home,
Yeah lubie go on home home home home home home,
Yeah Lubie go on home home home home home home,
Yeah lubie go on home home home home home home,
Little bit soft, everybody go soft,
Little bit soft, everybody go soft,
Go on home to see my baby,
Go on home to see my baby,
Yeah you know that she loves you daddy like crazy.
Yeah you know that she loves you daddy like crazy.
I say my misses I'm gonna stay what I'm gonna do,
I say my misses i'm gonna stay what i'm gonna do,
Gonna buy you a monkey and a new dog too yeah,
Gonna buy you a monkey and a new dog too yeah,
The guys have got yeah to get 'em to see my baby,
The guys have got yeah to get 'em to see my baby,
A little bit louder, everybody go on go louder, yeah yeah yeah yeah.
A little bit louder, everybody go on go louder, yeah yeah yeah yeah.
Now Lubie where you been,
Now lubie where you been,
I said I, I left my wife and child (Lubie come back home),
I said i, i left my wife and child (lubie come back home),
And lord my conscience is about to drive me wild (Lubie come back home),
And lord my conscience is about to drive me wild (lubie come back home),

[...] Read more

song performed by WhoReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Coming Home

It's a long and lonely highway.
When you're traveling all alone.
I was on my way to nowhere.
But now i'm coming home.
I'm coming home.
I've been running through the fire.
I've been running for so long.
If i took it any higher.
Baby i would be still be gone.
But now i'm coming home, coming home.i'm coming home.
Coming home, coming home, i'm coming home.
Well my home was really never.
On a far and distant shore.
If i stayed away forever.
I could never miss you more.
And so i'm coming home,coming home.i'm coming home.
Coming home,coming home,i'm coming home.
I think of all these years gone by.
Never even wondered why.
I never touched the ground.
All the time that's come and gone.
All the nights i've been alone.
And now i'm homeward bound.
I heard the thunder over canaan.
And i've heard the angels cry.
And their voices came revealing
"as you live,so will you die."
I'm coming home,coming home,i'm coming home.
I'm coming home,coming home,i'm coming home.
Coming home, coming home, i'm coming home
I'm coming home
I'm coming home, coming home, coming home...

song performed by Roy OrbisonReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Coming Home

Ive not been home
For so many years
And I did not regret being gone
Please tell me when did we talk
And when did we show
That we do care for something called love
Oh no, dont you despair now
Im as grown up as can be
Cant you forget everything
And this time listen to me
Im coming home - home
Im coming home - why dont you help me
Im coming home - home
Im coming home - why dont you love me
Its time to remember
What weve done together
I guess it is more than we know
And we should be open
And turn back the wheels
As far as we can go
I know I am your son
And everything else dont seem real
I want you back like never before
I cant take another goodbye
Im coming home - home
Im coming home - please, cant you be there
Im coming home - home
Im coming home - please, dont you leave me
Whats dones done - Im your son
Ive been hurt by your lies
I want peace after all
Thats why I want you to let me come home
Im coming home - home
Im coming home - lets fight together
Im coming home - home
Im coming home - Ive so much to tell you
Home - Im coming home
Im coming home - time heals the scars of the past
Im coming home
Im coming home - to be by your side
Im coming home - Im coming home
Im coming home - Ive so much to tell you
Im coming home - Im coming home,............

song performed by U. D. O.Report problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Back Home

Yeah yeah yeah
Well Im going back this summer to ohio
Im gonna seek out all my friends Ive always known
Im goin back to that farm that I remember
Well Im goin to spend this summer back home
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Back home (back home)
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Back home (back home)
Im gonna get up every morning before the roosters
Ill run downstairs fix my breakfast all alone
Ill milk those cows feed the chickens and the horses
Well Im gonna spend this summer back home
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Back home (back home)
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Back home (back home)
Ill eat everything that ma puts on the table
When I get back you wont believe how Ive grown
Ill hit the sack early everynight thinkin bout tomorrow whoa oh
Well Im gonna spend this summer back home
Back home, back home, back home
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Thats what Im gonna do thats where Im gonna be, thats this summer
Back home (back home)
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Gonna get up, gonna get up, gonna get up every morning
Back home (back home)
Back home (back home, back home, back home)
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Ill spend my summer (back home)
Hey woo feels okay back home
Back home (back home)
Back home (back home, back home, back home)
Ill spend my summer (back home)
Back home

song performed by Beach BoysReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Blissful Queen

Blissful queen
Magazine
Making art
Stuck between
Limosines
Break my heart
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming
Can't see you coming
Can't see you coming
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming
Can't see you coming
Can't see you coming
Blissful queen
Sweet sixteen
Brand new car
Hit machine
Keep her clean
Razor sharp
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming
Can't see you coming
Can't see you coming
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming
Can't see you coming
Can't see you coming
Blissful queen
Velveteen
Shining star
Glistening
Wedding ring
Gone too far
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming
Can't see you coming
Can't see you coming
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming
Can't see you coming
Can't see you coming
You've got me running but I cant see you coming baby
You've got me running but I cant see you coming baby

[...] Read more

song performed by Veruca SaltReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Virginia's Story

Elizabeth Gates-Wooten is my Grand mom.

She was born in Canada with her father and brothers.
They owned a Barber Shoppe.
I don't remember exactly where in Canada.
I believe it was right over the border like Windsor or Toronto.
I never knew exactly where it was.

When she was old enough she got married.

First, she married a man by the name of Frank Gates.
He was from Madagascar.
He fathered my mom and her brother and sister.
The boy's name was Frank Gates, Jr.
Two girls name were Anna and Agnes.

Agnes was my mother.

Frank Gates went crazy after the war
He drank a lot and died
Then grandma Elizabeth married a man by the name of Mr. Wooten.
He had a German name, but I don't think he was German.
She took his last name after they got married.

Then they moved to West Virginia in the United States.

Their son, Frank Gates Jr. Became a delegate in the democratic party.
He use to get into a lot of trouble because he liked to fight.
He was a delegate from the 1940's to 1970's.
He died of gout in the 1970's.

Anna was a maid and cook.

She baked cakes and stuff for people as a side line.
She had a hump on her back (scoliosis) .
She had to walk with a cane.
She could cook good though.
She did this kind of work all of her life, just like her mom, Elizabeth

They were both good cooks

They had a lot of money because they had these skills
Especially when people had parties.
Because they would make all of this food and then they would have left-overs.
We got to eat a lot of stuff we normally wouldn't get because of that.
When they cooked, they didn't use no measuring stuff, they would just use there hand.

My moms name was Agnes Barrie Gates.

She married James Wright and moved to Cleveland.

[...] Read more

poem by Report problemRelated quotes
Added by Poetry Lover
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Working For The Man

Roy orbison
Re-recorded version of 1987
----------------------------------
Hey now
You better listen to me every one of you
We got a lot of lot of lot of lot of work to do
Forget about your women
No, no water can
Today you're working for the man
Well pick up your feet
We got a deadline to meet
I'm gonna see you make it on time
Now, don't relax
I want elbows and backs
I wanna see everybody from behind
'cause you're working for the man
Working for the man
Gotta make him a hand
When you're working for the man
Well i'm pickin' em' up
And i'm layin' 'em down
I believe he's gonna work me into the ground
I pulled to the left, and i heaved to the right
I wanna kill him but it wouldn't be right
'cause i'm working for the man
Working for the man
Gotta make him a hand
When you're working for the man
Well the bossman's daughter sneaks me water
Everytime her daddy's down the line
She says "meet me tonight,
Love me right
And everyting's gonna be fine."
So i slave all day, without much pay
I'm just abiding my time
'cause the company and the daughter, you see
They both gonna be all mine
Yeah i'm gonna be the man
Gonna be the man
Gotta make him a hand
If you gonna be the man
Working for the man
Working for the man
Gotta make him a hand
When you're working for the man
Working for the man
Working for the man
Original version
------------------------
Hey now

[...] Read more

song performed by Roy OrbisonReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Clint Eastwood. Ed Case Refix

Bu-whoa!
Dis da man you call Sweet alongside a man called Ed Case
Wit da Gorillaz
The refix
Can I See It
Na na na alright
Na na na oh
It's a bigger o'ting - cha!
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless, but not for long
The future is coming on
It's coming on
It's coming on
It's coming on
It's coming on
It's coming on
It's coming on...
Ah ah ah ah
Give 'em some ah ah
Ah ah ah ah
Bigger oh ah ah
Oh!
(?)
Oh!
Off with ya clothes with the cure
Oh!
(?)
(?)
Tell me cos I'm oh!
(?)
Oh!
(?)
(?) On the dance floor
Oh!
Come on... we're makin' money
Oh!
(?) Talks to me funny
Oh!
(?)
(?)
Feel my emotion
Feel my emotion
Music is from the street
Designed to make you move your feet and
Feel my emotion

[...] Read more

song performed by GorillazReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Spaceface

she don't need no rocket ship (rocket ship rocket ship)
just close her eyes and takes a trip
baby's big on aviation (aviation aviation)
baby loves a levitation (levitation)
yes shes a spaceface going round
shes never coming down (coming down coming down)
my little spaceface floating round
shes never coming down (coming down)
never coming down
never coming down (coming down coming down)
baby's talking to the stars
aint got time for idle wars (space space space)
and i don't worry anyway
as long as i know shes ok (shes ok)
yes shes a spaceface floating round
shes never coming down (coming down)
my little spaceface floating round
shes never coming down (coming down coming down)
shes a spaceface floating round
shes never coming down (coming down)
my little spaceface floating round
shes never coming down (coming down coming down)
never coming down (coming down)
dont know what you see
i'll be there if you wait for me
i will soon be home
i'll be there if you're not alone
ah spaceface
my little spaceface
ah spaceface
never falling down
never falling down
yeah, shes a spaceface floating round
shes never coming down (never coming down)
my little spaceface floating round
shes never coming down (never coming down)
never coming down
never coming down
never coming down
she never coming down
never coming down

song performed by Simple MindsReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Lead Them Home My Dreams

Intro:
Lead them home
Lead them home my dreams,
My dreams
Verse 1:
Some people stand
Some choose not to understand
Some people fight (fight, fight)
Some people dream
Some people wake up
In the middle of the night
With the eyes of a tiger and a childs curiosity
Cant turn from my conscience when its starin at me
Chorus:
Lead them home
Lead them home my dreams
You can hear
When you disguise whispers as screams
(lead them home my, lead them home my...dreams)
Verse 2:
Some people climb
Some people wait for time to pass
Looking for a miracle (a miracle)
Some people could care less
Some people dwell on the impossible
And I always remember the times I let myself slide
And I put all the bad things like money
Far lower on the list than pride
Bring me home
Bring them home my dreams (lead the home)
Bring them home my dreams
(bring the home my, lead them home my)
You can hear, you can hear (you can hear)
When you disguise whispers as screams
(lead them home my, lead them home my)
Bring them home (bring them home, bring them home)
Bring them home my dreams
(lead them home my, bring them home my)
You can hear, you can hear when you
Disguise whispers as screams
(lead them home my, bring them home my...dreams)
Verse 3:
Wait a lifetime
Then my wish will drag on slowly
Come into ones own
At the time of conception (ooooo...)
Give in over time
You may as well change your mind
Now is when I see the light (I see it)
Im gonna touch it, grab it -

[...] Read more

song performed by Debbie GibsonReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Love Working On You

(jim collins/craig wiseman)
You woke up this morning
Changes were taking place
You looked in the mirror
A smile was all over your face
cause out of nowhere
Someone was there
Who dared to climb
Those walls you made
Its exciting, a little frightening
But girl dont you be afraid
Thats just the love working
Love working on you
Thats just the love working
Working on pulling you through
Cant even remember
All the sorrow that you left behind
Its a brand new day
Theres a bright new way
And your tears have turned into wine
You never forget
When your eyes met
Or just how clearly you could see
Where the turns are deep in your heart
That lead you to believe
Thats just the love working
Love working on you
Thats just the love working
Working on pulling you through
All of the while you felt forsaken
And all of the while
Loves been waiting, waiting
Suddenly you see how it could be
If we all only felt this way
And for a while girl you can see this world
Looking through the eyes of fate
Thats just the love working
Love working on you
Thats just the love working
Working on pulling you through
Thats just the love working
Love working on you
Thats just the love working
Working on pulling you through
Thats just the love working on you
Thats just the love working
Working on pulling you through

song performed by John Michael MontgomeryReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Gotta Go Home

Headin for the islands
Were ready man and packed to go
When we hit those islands
Theres gonna be a big hello
Diggin all the sunshine
Its easy not to say goodbye
Bye bye bye
Headin for the islands
Heyeah, were really flyin high
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home
Walkin down the beaches
Tomorrow mornin well be there
Golden sandy beaches
Say, I can smell the breezy air
One more celebration
And then were ready for goodbye
Bye, bye,bye
Walkin down the beaches
Heyeah, were really flyin high
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home
...
Going back home
Going back home
Going back home
Going back home
...
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home, home, home
Gotta go home

song performed by Boney M.Report problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Silver

Nirvana- Silver
Mom and dad went to a show
They dropped me off at Grandpa Joe's
I kicked and screamed, said please don't go
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Had to eat my dinner there
Mashed potatoes and stuff like that
I couldn't chew my meats too good
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
She said, well, don't you start your crying
Go outside and ride your bike
That's what I did, I killed my toe
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
After dinner, I had ice cream
I fell asleep and watched TV
I woke up in my mother's arms
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home
Grandma take me home

[...] Read more

song performed by NirvanaReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Dark Side of Town

we came home on the dark side of town

we came home to a deserted rubble of half forgotten memories, children’s toys, fenced yards grown heavy with weeds, and a cold wind blowing

we came home on the wrong side of the tracks

we came home to the industrial miasma of where we used to live and found we didn’t live there anymore

we came home to the cold shoulder of forgotten dreams and forgotten neighborhoods

we came home to where the unlocked door stood open and the floorboards flapped in the wind that blew through the empty house

we came home to the unreality of lifetimes that used to be lived by the people who used to live them

we came home to the midnight of deserted railroad yards, rusted tracks, empty boxcars, noon whistles and the paper mill once prosperous now deserted but for the white haired old man in the shipping office

we came home to the vacant lot where our childhood was

we came home to a new land of strangers, commerce, and the implacability of change

we came home to where our poverty came as inexplicably as other people’s success

we came home on the dark side of loneliness where a forgotten sun rose over the trancelike horizon of a deserted junkyard

we came home to the inner melancholy where even now the memories lie dormant

we came home to where a greeting card on valentine’s day was the most meaningful thing to us

we came home to lost pages of forgotten poetry flapping like leaves in the wind of silent refuse beaches

we came home to where horizons were closer and the radio tower on the hill beamed concentric rings of our loneliness

we came home to the nocturnal setting of long deserted friends and the surreal back roads of our youth

we came home to where our grandmother’s house was still standing and the city fountain still stood in the center of town

we came home to where there was no modern jazz or poetry and psychedelia was still a long lost dream away

we came home to where the fear of sex merged with the fear of death and the future still lay before us like a carpet of unrealized potential

we came home to the innocence of christmas lights, parental hands held crossing the street, and the expectation of giving

we came home to where our interment by day in the school was sharply contrasted to our interment at home by night

we came home to where snowed in by a blizzard gave us our only holiday and the tiny transmitted voice from the radio station gave us our only hope of vibraphones and cool jazz

we came home to where we looked for but could not find an avenue of entry into the esoteric knowledge of an elite inner circle

we came home to where good grades eventually gave way to apathy and absenteeism

[...] Read more

poem by Report problemRelated quotes
Added by Poetry Lover
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Coming Up

Want a love to last forever
One that will never fade away
I want to help you with your problem
Stick around, I say
Coming up, coming up, yeah
Coming up like a flower
Coming up, I say
You want a friend you- can rely on
One who will never fade away
And if youre searching for an answer
Stick around. I say
Its coming up, its coming up
Its coming up like a flower
Its coming up. yeah
You want some peace and understanding
So everybody can be free
I know that we can get together
We can make it, stick with me
Its coming up, its coming up
Its coming up like a flower
Its coming up for you and me
Coming up, coming up
Its coming up, its coming up, I say
Its coming up like a flower
Its coming up
I feel it in my bones
You want a better kind of future
One that everyone can share
Youre not alone, we all could use it
Stick around were nearly there
Its coming up, its coming up everywhere
Its coming up like a flower
Its coming up for all to share
Its coming up, yeah
Its coming up, anyway
Its coming up like a flower
Coming up

song performed by Paul McCartneyReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Crash Mat

I wish that I could fly with you
Just wanna be with you
You've torn a little piece of skin
You make me feel alive and new
You are my oxygen
I'm sucking love through a tube
You feed me like a drug again
You're my addiction
My cigarettes and Absolut
I've gotta pull myself away
Because I'm coming down
Crashing back down to you
I'm coming down
Yes I'm coming down
Put the crashmat out
Cause I'm coming down
Yes I'm coming down
Cause I'm coming down
Put the crashmat out
You cut me and I bleed again
You it's funny but...
The pleasure in pain is true
You hit me like an accident
I'm in an aeroplane
Coming back down to earth
I'm searching for an easy way
You know that yesterday
Seems they never sent you away
I'm pulling on the cord again
Because I'm coming down
Crashing back down to you
I'm coming down
Yes I'm coming down
Put the crashmat out
Cause I'm coming down
Yes I'm coming down
I'm coming around
Put the crashmat out
Put the crashmat out
You make me feel alive and new
You are my oxygen
I'm sucking love through a tube
You feed me like a drug again
But now I'm coming down
Crashing back down to you
I'm coming down
Yes I'm coming down
Put the crashmat out
Cause I'm coming around
Cause I'm coming around

[...] Read more

song performed by FeederReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Its All Coming Back To Me Now

There were nights when the wind was so cold
That my body froze in bed
If I just listened to it
Right outside the window
There were days when the sun was so cruel
That all the tears turned to dust
And I just knew my eyes were
Drying up forever
I finished crying in the instant that you left
And I cant remember where or when or how
And I banished every memory you and I had ever made
But when you touch me like this
And you hold me like that
I just have to admit
That its all coming back to me
When I touch you like this
And I hold you like that
Its so hard to believe but
Its all coming back to me
(its all coming back, its all coming back to me now)
There were moments of gold
And there were flashes of light
There were things Id never do again
But then theyd always seemed right
There were nights of endless pleasure
It was more than any laws allow
Baby baby
If I kiss you like this
And if you whisper like that
It was lost long ago
But its all coming back to me
If you want me like this
And if you need me like that
It was dead long ago
But its all coming back to me
Its so hard to resist
And its all coming back to me
I can barely recall
But its all coming back to me now
But its all coming back
There were those empty threats and hollow lies
And whenever you tried to hurt me
I just hurt you even worse
And so much deeper
There were hours that just went on for days
When alone at last wed count up all the chances
That were lost to us forever
But you were history with the slamming of the door
And I made myself so strong again somehow
And I never wasted any of my time on you since then

[...] Read more

song performed by Celine DionReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Clampdown

Taking off his turban they said is this man a jew
Cause theyre working for the clampdown
And they put up a poster saying we earn more than you
When were working for the clampdown
We will teach our twisted speech
To the young believers
Train our blue-eyed men
To be young believers
Judge said five to ten - I said double that again
Im not working for the clampdown
Well no one born with a living soul
Could be working for the clampdown
Kick over the wall cause governments to fall
How can you refuse it
Let fury have the hour, anger can be power
Dont you know that you can use it
The voices in your head are calling
Stop wasting your time theres nothing coming
Only a fool would think someone could save you
The men at the factory are old and cunning
You dont owe nothing so boy get running
Its the best years of your life they want to steal
You grow up and you calm down
Cause youre working for the clampdown
And you start wearing the blue and the brown
Cause youre working for the clampdown
So you got someone to boss around
Does it makes you feel big now
And you drift until you brutalize
Youve made your first kill now
I say in these days of evil presidentes
Working for the clampdown
I said lately one or two have fully paid their dues
Working for the clampdown
Working for the clampdown
Hey you are now
Working for the clampdown
Hey you are now
(working for the clampdown)
Kick over the wall (working for the clampdown)
Cause governments to fall (working for the clampdown)
How can you refuse it (working for the clampdown)
Hey get along now
(working for the clampdown)
Giving away no secrets

song performed by Indigo GirlsReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Hey, Good Lookin'

JIMMY BUFFETT:
Hey, hey, good lookin'
Whatcha got cookin'?
How's about cookin' somethin' up with me?
GEORGE STRAIT:
Hey, hey, sweet baby,
Don't ya think maybe
We can find us a brand-new recipe?
ALAN JACKSON:
I got a hot rod Ford and a 2-dollar bill
And I know a spot right over the hill
CLINT BLACK:
There's soda pop and the dancin's free
So if you wanna have fun, come along with me
KENNY CHESNEY:
Say hey, good lookin'
Whatcha got cookin'?
TOBY KEITH:
How's about cookin' somethin' up with me?
JIMMY BUFFETT:
Let's stir it up, boys.
JIMMY BUFFETT:
I'm free and I'm ready
Maybe we can go steady
CLINT BLACK:
How's about savin' all your time for me?
KENNY CHESNEY:
No more lookin'
TOBY KEITH:
I know I've been tooken
ALAN JACKSON:
How's about keepin' steady company?
KENNY CHESNEY:
Well, I'm gonna throw my date book over the fence
TOBY KEITH:
And buy me one for 5 or 10 cents
GEORGE STRAIT:
I'll keep it till it's covered with tape
CLINT BLACK:
'Cause I'm writin' your name down on every page
ALL:
Say hey, good lookin'
ALAN JACKSON:
Whatcha got cookin'?
JIMMY BUFFETT:
How's about cookin' somethin' up with me?
CLINT BLACK:
How's about cookin' somethin' up with me?
GEORGE STRAIT:
How's about cookin' somethin' up with me?

song performed by Jimmy BuffettReport problemRelated quotes
Added by Lucian Velea
Comment! | Vote! | Copy!

Share

Growl

While Allen Ginsberg told us “Howl! ”
I do prefer Clint Eastwood’s growl,
while cherishing his Gran Torino,
spaghetti westernized the fino
he dramatizes in Detroit.
This expiatory exploit
performed by the old man who killed
Koreans in the killing field,
and sought atonement for this wrong,
grumpily befriending Hmong
whom up to then he had despised,
is hardly overdramatized
by Clint, who’s far more in accord
with life than Ginzberg, as his Ford––
the Gran Torino ’72––
proves him to be with derring-do.
That’s why I far prefer Clint’s growl
to Ginsberg’s grating hapless howl.

Inspired by Clint Eastwood’s movie “Gran Torino, ” which concludes with a song, “Gran Torino, ” composed and sung by Eastwood at the end of the movie, where we see the Gran Torino that he bequeathes Thao, his young Hmong friend, driving along the shores of the Lake Huron.

12/30/08

poem by Report problemRelated quotes
Added by Poetry Lover
Comment! | Vote! | Copy!

Share
 

Search


Recent searches | Top searches